Garantie & klachten

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie conform onze Algemene voorwaarden. Daarom raden wij u aan om de facturen te bewaren. Eventuele gebreken (bijvoorbeeld materiaal- of productiefouten) worden gerepareerd of indien mogelijk wordt er een vervangend product aangeboden.

Garantie

Per product wordt aangegeven wat de garantietermijn bedraagt.

Uitgesloten van deze garantieregeling zijn normale gebruikersslijtage en gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik.

Indien u aanspraak wilt maken over de garantie, vragen we u indien mogelijk hier een digitale foto van te maken en deze met beschrijving van de klacht en aankoopfactuur te mailen naar info@stellingkastaanbieding.nl. Zodra de klacht door ons is ontvangen, zullen we zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Klachtenprocedure

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het altijd gebeuren dat er iets niet naar wens is verlopen. Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over stellingkastaanbieding.nl? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als door het invullen van het contactformulier. Wij zullen dan samen kijken naar eventuele oplossingen van het probleem. We streven ernaar uw klacht binnen 3 werkdagen op te lossen, de totale termijn zal echter nooit langer dan 14 dagen zijn.

U kunt uw klacht ook per post versturen aan:
Stellingkastaanbieding.nl
Rokerijweg 20
1271 AH Huizen